πολλές, πολλές θερμές ευχές

Αγαπημένοι μου φίλοι

σας εύχομαι ολόψυχα χρόνια πολλά, ευλογημένα, ειρηνικά, και δημιουργικά!

Ζητώ συγγνώμη απ΄ όλους σας που έχω μείνει στη σιωπή τόσο καιρό, αλλά ο χρόνος κυλά αδυσώπητα, οι υποχρεώσεις που είχαν μαζευτεί μετά απ΄ όλη τη δοκιμασία της ασθένειας είναι πάρα πολλές, οι προτεραιότητες έχουν αλλάξει σημαντικά, και μέσα σε όλα αυτά, 2 – 3 φορές το μήνα οι τακτικές εξετάσεις στο νοσοκομείο κι ο επανέλεγχος. Βρίσκομαι σε συνεχή θεραπεία συντήρησης, η οποία πλέον δεν έχει τις αρχικές παρενέργειες, και έχω επανέλθει κανονικά σε όλες μου τις επαγγελματικές και οικογενειακές υποχρεώσεις. Η νόσος είναι σε πλήρη ύφεση (αν κι η σκιά της είναι πάντα «παρούσα» με κάποιον ανεξήγητο τρόπο) και δόξα τω Θεώ τα αποτελέσματα όλων των ελέγχων πολύ καλά ως τώρα.

Με συγκινεί που επισκέπτεστε αυτή τη μικρή γωνιά μου και μου λείπει αυτή η επαφή. Ελπίζω να συνεχίσω αυτό το ταξίδι που άρχισα να σας περιγράφω πριν καιρό, θέλω πολλά να μοιραστώ, αλλά δεν είναι πολύ εύκολο πάντα! Σας σκέφτομαι και σας αγαπώ όλους και σας στέλνω τις πιο εγκάρδιες ευχές μου.

(στη φωτογραφία απεικονίζονται οι 3 Μάγοι από μία σύνθεση από γύψο της Γέννησης, του Kieran Forde από το Kilcullen της Ιρλανδίας. Οι φιγούρες των προσώπων είναι αντίγραφα από παραστάσεις της Γέννησης πάνω σε αρχαίους υψηλούς Κέλτικους Σταυρούς. Παρά την απλότητα των σκαλισμάτων, κανείς μπορεί να διακρίνει από τα χαρακτηριστικά τους ότι η καταγωγή τους είναι από Ασία, Ευρώπη και Αφρική. Στα χέρια τους φέρουν τα Δώρα.)

9 comments

  1. αν και η ανάρτηση αναφέρεται στα Χριστούγεννα…να πω καλή Σαρακοστή…

    ένα μεγάλο και θερμό ευχαριστώ είναι πολύ μα πολύ λίγο για τη «συνάντηση»

    είναι πολλά τα γιατί…που δεν μπορούν να εκφραστούν…

    ακόμα αυτό σκέφτομαι και ένα χαμόγελο και μια απαλή νηνεμία είναι απλωμένη στην ψυχή μου…

    καλή δύναμη!

Σχολιάστε

