ένα ταξίδι…

εδώ είμαι… το ξέρω, έλειψα καιρό, αλλά δε γινόταν αλλιώς.

Η υγεία μου είναι πολύ καλά. Με τη βοήθεια του Θεού έχω επανέλθει στην καθημερινότητά μου και στη ζωή μου εδώ και καιρό. Κάποια φάρμακα (αγωγή συντήρησης) για ένα χρονικό διάστημα, επανέλεγχοι κάθε μήνα προς το παρόν, μικροπράγματα όταν αναλογιστεί κανείς πόσο υποφέρουν άνθρωποι γύρω μας και δίπλα μας χωρίς ίσως ούτε να το συνειδητοποιούμε κάποιες φορές!

Εμπειρίες, όμως, τόσο δυνατές, σαν αυτή που βίωσα εγώ τον τελευταίο καιρό και βιώνουν πολλοί άλλοι γύρω μας καθημερινά, σε κάνουν να επανεξετάσεις πάρα πολλά. Αυτή η πορεία του επαναπροσδιορισμού είναι πολύ προσωπική και πολύ εσωτερική, αισθήματα, καταστάσεις, σκέψεις που δεν είναι εύκολο να καταγραφούν στο χαρτί και να μεταφερθούν… Μη μου ζητάτε να το εξηγήσω. Δεν μπορώ, δεν ξέρω ίσως κι αν το θέλω. Όλο αυτό το διάστημα δε μου έβγαινε να γράψω κάτι και δεν ήθελα να πιέσω τον εαυτό μου να το κάνει. Κάποια στιγμή σκέφτηκα αν είχε νόημα να διατηρώ αυτή τη σελίδα, αφού ένιωθα ότι δεν μπορούσα να είμαι μέρος της πια, όμως… αυτή η σελίδα ήταν πάντα ένα μικρό παραθύρι στην αγκάλη του κόσμου και ναι, έμπαινε πολύ φως μέσα απ΄ αυτό το άνοιγμα! Όφειλα κάτι μέσα από την ψυχή μου σ΄ αυτό το παραθύρι που με συντροφεύει κοντά δυό χρόνια και κάτι… Δεν μπορώ να είμαι απόλυτα σίγουρος τι ακριβώς θέλω, αλλά πριν κάνω ο,τιδήποτε άλλο, αποφάσισα να του χαρίσω αυτό που του όφειλα.

Ένα ταξίδι, λοιπόν, θα σου δωρίσω, αγαπημένε μου «σα», ένα ταξίδι ψυχής, ένα ταξίδι ολόκληρης ζωής… Το αφιερώνω σε όλους όσους  – γνωστούς και αγνώστους φίλους – με συντρόφευαν και με τιμούσαν τα δύο αυτά χρόνια με την πολύτιμη παρουσία και συνοδοιπορία τους. Ετοιμάστε, λοιπόν, τις αποσκευές σας και ελάτε να ταξιδέψουμε παρέα τις επόμενες μέρες, πιστεύω πως δε θα το μετανιώσετε…

RonsFish090401 001
8 comments

  1. Η χαρά της επιστροφής σου είναι πολύ μεγάλη!
    Καμία μα καμία εξήγηση, δεν χρειάζεται,:)
    Και ναι! ανυπομονούμε να ταξιδέψουμε!!

    Να είσαι καλά!!!!! :))))))

    1. Νάσαι καλά Άστρια. Ο χρόνος μου είναι ελάχιστος και οι ανάγκες και οι προτεραιότητες στη ζωή μου έχουν αλλάξει… Μου λείπει που δεν μπορώ να απολαύσω τα κονάκια όλων σας όπως πριν…

  2. Αυτή η πορεία του επαναπροσδιορισμού…

    Ίσως αγαπητέ «σα» είναι ό, τι πολυτιμότερο απ΄αυτές τις ταλαιπωρίες..
    Χαιρόμαστε που έγραψες …., χαιρόμαστε που κρατάς τη σελίδα, χαιρόμαστε που ετοιμάζεις ταξίδι, χαιρόμαστε που μας χαρίζεις οσμές από την εμπειρία σου…

    Καλή μας Πεντηκοστή…

    1. Εκλεκτό μου μανιτάρι του βουνού σε ευχαριστώ για την αγάπη σου. Ειλικρινά δε ξέρω αν έχω τόσα να μεταφέρω όπως λες… Είμαι όντως σε περίοδο σιγής! Το έχουμε όλοι ανάγκη αυτό. Αλλά είναι κι απίστευτο πως μια πορεία ασθενείας μεταλάσσει ολόκληρο τον οργανισμό, σωματικά και ψυχικά… Τώρα άντε να τα ανιχνεύσει κανείς αυτά… Άβυσσος!

Σχολιάστε

