γαλάζιο φόντο

452harmonyinblue.jpg

Υπάρχουν στιγμές που έχω ανάγκη να φύγω, να ταξιδέψω μακρυά …

να κλείσω όλους τους διακόπτες και να αφεθώ,

να ρίξω άγκυρα στο λιμανάκι της ψυχής μου,

να αφουγκραστώ τις εσωτερικές φωνές μου,

να δοθώ στη συντροφιά των αγαπημένων μου προσώπων,

και να απολαύσω μικρά, σημαντικά πράγματα της καθημερινότητας.

 

Ταξίδεψα για αρκετές εβδομάδες και τώρα είμαι πίσω προσπαθώντας να επανασυγκροτηθώ στους χαοτικούς ρυθμούς της πόλης. Έχει κι αυτό την ομορφιά του!

 

Καλό φθινόπωρο σε όλους μας!

11 comments

  1. Κι από δω καλώς ήρθες!
    Χαίρομαι πάρα πολύ που πέρασες τόσο ωραία!
    Πάμε για φθινοπωρινά ταξίδια τώρα κι έχουμε ως φαίνεται πολλά μπροστά μας, γεροί να είμαστε…
    Καλό βραδάκι, καλή Κυριακή, όλα καλά!

  2. Όμορφο το να ξαναβρίσκεις φίλους στο ιστολόγιό τους με ένα ειλικρινές άνοιγμα. Νιώθεις πως παρά τις συνθήκες της ζωής που σε έχουν απομακρύνει, το νήμα της επικοινωνίας δεν έχει χαθεί…

  3. @ Νίκος Διακογιάννης

    Αγαπητέ μου φίλε απ΄ τη Νίσυρο όντως επέστρεψα επιτέλους, αν και η καρδιά μου έχει μείνει πίσω στη βάρκα της φωτογραφίας!… Έχω επιθυμήσει το σεργιάνι στα αγαπημένα ιστολόγια των φίλων, αλλά το απίστευτο τρέξιμο και οι άπειρες εκκρεμότητες που με περίμεναν πίσω δεν με έχουν αφήσει να το ευχαριστηθώ ακόμη. Ανυπομονώ να χαθώ στην υπέροχη λογοτεχνική γωνιά σου και να αναπληρώσω το κενό του μήνα που απουσίασα! Την καλημέρα μου σου στέλνω.

    @ Βασιλική Ν.

    Βασιλική μου καλώς σε βρήκα… Εγώ πάντως ξεκίνησα ήδη τα φθινοπωρινά ταξίδια με μια υπέροχη βόλτα στο κατάφυτο νησάκι του Πόρου. Πέρασα όντως εκπληκτικά και το είχα πολλή ανάγκη. Άντε, με το καλό να ανταμώσουμε κι από κοντά!

    @ Μυστη-κός

    Καλέ μου φίλε Μυστη-κέ, οι συνθήκες της ζωής ποτέ δε μπορούν να μας απομακρύνουν ουσιαστικά από αγαπημένα πρόσωπα, πρόσωπα με τα οποία έχεις μοιραστεί συναισθήματα, αγωνίες, καταστάσεις (ακόμη κι αν έχεις αναγκαστικά απομακρυνθεί γεωγραφικά). Μου έδωσε μεγάλη χαρά το ηλεκτρονικό μας αντάμωμα και ελπίζω σύντομα να ανταμώσουμε κι από κοντά! Σε φιλώ.

  4. Καλώς όρισες Στροφή!!

    Επιτέλους να γράψεις και κάτι καινούργιο… Ελπίζω ότι οι εικόνες από τα ταξίδια να είναι αρκετές και δυνατές,
    ώστε να σε τροφοδοτήσουν για τη συνέχεια…. Δυστυχώς, όλοι το ίδιο πρόβλημα έχουμε. Δε μπορούμε να επανέλθουμε…
    Το μυαλό φεύγει συνεχώς,ενώ η πραγματικότητα δεν ανέχεται τέτοια ταξίδια…

    Καλό και δημιουργικό φθινόπωρο να έχεις κι εσύ.

  5. @ Τζων Μπόη

    Γεια σου φίλε Τζων Μπόη! Πολύ χάρηκα που ανταμώσαμε μετά από τόσο καιρό (η δική σου απουσία ήταν αρκετά πιο μεγάλη από τη δική μου, νομίζω…). Είδα και τις αλλαγές στο κονάκι σου.

    Η βάρκα μου άραξε στο απάγγιο λιμανάκι της για αρκετό καιρό, ώστε να ετοιμαστεί να σαλπάρει για νέα ταξίδια, νέες εξερευνήσεις… Θα τα λέμε καθώς θα ταξιδεύουμε!

    @ Ι.

    Καλό φθινόπωρο και σε σένα Ι. Ελπίζω και συ να είχες ένα όμορφο καλοκαιράκι. Είναι πολλά που σκέφτομαι και θέλω να γράψω, θέλω όμως το χρόνο μου… Πάντως, θα τα λέμε!

  6. «Τράβηξα έτσι όπως τραβάς μιά βάρκα στη στεριά τον άνθρωπο από μέρος που να βλέπεις μέσα του»
    ‘Οσα είδες μέσα σου να σε κρατούν δυνατό!
    καλώς ήρθες στα γνώριμά σου!

Σχολιάστε

