η πάλη

«ήχος πλ. α΄»

 

Ο επαναστάτης θα έλθει.

Μου το ΄χει υποσχεθεί.

 

Δε μπορεί να περιμένει άλλο

μέσα σε θορυβώδη δωμάτια

και έρημους δρόμους.

 

Ήταν αρκετός ο Γολγοθάς που

αναγκάστηκε να ανέβει.

Λίγες ανάγκες είναι έτσι

βίαιες.

 

Λησμόνησε πια και τ΄ ανάλαφρα

παιδικά του χρόνια,

το χαμένο Παράδεισο,

την ανοιγμένη Κόλαση.

 

Τώρα μονάχα η υπόσχεση

που έχει δώσει μένει.

 

Κι από το λόγο τούτο κρατιέμαι.

Δε μπορεί να γίνει αλλιώς.

Ο επαναστάτης θα έλθει.

 

(Σ. Ι. Σ.)

 

 

 

όταν φθάσω να δω ότι αυτό που είμαι εξαντλείται στη βιολογική μου ύπαρξη

όταν τάχω όλα και δεν έχω τίποτα

όταν έχω κουραστεί να αυνανίζομαι και αποζητήσω να ερωτευτώ

όταν κοιτάξω κατάματα τα κομμάτια του εαυτού μου και αναγνωρίσω εμένα στο καθένα απ΄ αυτά

όταν λαχταρήσω για λίγη αγάπη κι ελευθερία

 

τότε θα καταλάβω πως κόλαση και παράδεισος υπάρχουν πάντα μέσα μου εδώ

τότε θα καταλάβω πώς απ΄ το σταυρό κανείς δε κατεβαίνει, μονάχα τον κατεβάζουν

τότε ίσως ανοίξω το πορτάκι της καρδιάς μου για πρώτη φορά

 

ως τότε η κούραση μου κάνει συντροφιά

κι η πάλη φαίνεται ξένη στο εγώ μου …

 

Post soundrack: Rufus Wainwright – Do I disappoint you

 

(photo by Alexander Shurlakov)

 

3 comments

  1. Ακόμα και οι επαναστάτες χάνουν κάποτε τον δρόμο τους.
    Ντύνονται το ένδυμα των υποσχέσεων που τους βαραίνει την ψυχή
    κι οδηγούν τα βήματά τους μέσα σ’ ένα δάσος πυκνό.

    Αν τύχει και πραγματικά κρατηθείς από τούτες τις υποσχέσεις
    ίσως χρειαστεί πολύ να περιμένεις, ίσως και για πάντα.

    Κράτα μονάχα και μια πισινή
    πως δηλαδή
    οι επαναστάτες κρύβονται πάντοτε μέσα μας.

  2. @ Ήχος Πλάγιος, Μόνος…
    Μερικές φορές έχεις τόση ανάγκη να κρατηθείς από κάπου – ναι, συμφωνώ δεν είναι από μόνη της αυτή η λύση, μπορεί όμως να είναι το πρώτο βήμα για να βρεις πού κρύβεται μέσα σου αυτή η δύναμη…

Σχολιάστε

