συνάντηση

aegina.jpg

πρόσωπο με πρόσωπο

με κάθε πλευρά του εαυτού μου

στη χαρά, στη θλίψη, στον ενθουσιασμό, στο φόβο, στην τρυφερότητα, στην απομάκρυνση

μπορείς να αντέξεις την τραχιά πλευρά του είναι μου;

θέλω να σε πλησιάσω, αλλά τα βήματά μου είναι αργά

είμαστε σα δυο πέτρες σε τριβή όσο να λειάνουν και να βρουν σημείο επαφής

αλλά μη φοβάσαι, δώσε μου το χέρι σου, σου απλώνω το δικό μου

εγώ θα είμαι εδώ

μέχρι να βρω το δρόμο για κει που βρίσκεσαι

κι η σχέση μας γενεί

«λιμάνι κι αγκαλιά και γλυκιά απαντοχή» (Τ. Λειβαδίτης)

 

Post Soundrack: Parov Stelar – Chambermaid swing

11 comments

  1. … και τα δύο εγώ γίνονται ΕΜΕΙΣ, αλλά έχει τόσο δρόμο αυτή η πορεία, μια ολόκληρη ζωή και αν …

    Την καλημέρα μου γλυκιά μας Κατερίνα!

  2. Δυστυχώς τις περισσότερες φορές αντί να βρίσκουμε το ή τα σημεία της αγάπης, παίρνουμε ανά χείρας τις πέτρες και όποιον πάρει ο Χάρος… Πολύ ωραία η σημερινή σου εγγραφή. Καλό βράδυ Στροφή…

  3. Καλημέρα John Boy και καλό μήνα! Σε ευχαριστώ που πέρασες από τη μικρή αυτή γωνιά και για τα καλά σου λόγια! Δε νομίζω βέβαια ότι μπορώ να φτάσω την ομορφιά των εικόνων σου στο αρμυρίκι … Νάσαι καλά!

Σχολιάστε

