αναλαμβάνω …

παίρνω στα χέρια μου

επωμίζομαι την ευθύνη

ανακτώ τις δυνάμεις μου

κινούμαι προς τα άνω

αναβαίνω

 

withinthetemple.jpg

 

ποιος μπορεί να μου κρατήσει το χέρι και να δώσει οδό στα βήματά μου;

ποιος μπορεί να ξεκλειδώσει το αμπάρι της ψυχής μου και να αναλάβει όλα τα θαμμένα μυστικά μου;

ποιος μπορεί να μου προσφέρει σκαρί καμωμένο απ΄ υλικά να αντέξουν στις θύελλες της ζωής μου;

ποιος μπορεί να με κοιτά κατάματα και να φωτίζει τις ματιές μου;

ποιος μπορεί να με συμφιλιώσει με τον αγριεμένο εαυτό μου;

ποιος μπορεί να με βγάλει από το φαύλο κύκλο μου και να με λυτρώσει;

ποιος μπορεί να με μάθει να αγαπώ και να υπάρχω;

 

Post Soundrack: Secret Garden – Grace

 

(photo by N. Katalnikov)

 

 

11 comments

  1. Για κάθε «ποιός» μπορεί να είναι και ένα διαφορετικό πρόσωπο, ο διπλανός σου ή κάποιος που συναντάς τυχαία στο δρόμο.

    Υπάρχει όμως κάποιος που μπορεί να καλύψει κάθε επιθυμία ή έλλειψη…

    Ποιός;

    Ο Θεός

  2. Εδώ κάποιος εύλογα θα μπορούσε να πει: Καλά μας τα λες, αλλά πρακτικά αυτό πώς γίνεται; Γιατί ο Θεός κι όχι ο άνθρωπος; Και πώς ορίζεται η σχέση του ανθρώπου με το Θεό;

    Καλησπέρα φίλε Αντώνη!

  3. Ποιος;… Ποιος;… Ποιος;….

    τόσα ερωτηματικά για τόσα αγωνιώδη εσωτερικά διλήμματα… Κι αν αυτός ο κάποιος βρεθεί, και μπορεί και να σε φωτίσει και να ψάξει τον αγριεμένο σου εαυτό και να σε εξερευνήσει….και να σου μάθει και… να σου δώσει…

    Αν υπάρξει…;
    Εσύ, τι θα τον κάνεις;

  4. Ο ορισμός αυτός δεν λέει τίποτα για το τι είναι ο Θεός.
    Κι ύστερα γιατί δεν γεννάει σ’ όλους τους ανθρώπους την αγάπη γι’ αυτόν;

  5. Αντώνη μου καλημέρα! Τα λόγια σου με εκφράζουν απόλυτα, αν και καμιά φορά το ψάξιμο μπορεί να γίνεται σε «λάθος» μονοπάτια και να φτάσει κανείς σε αδιέξοδα… Δεν πειράζει, όμως. Αν η προαίρεσή μας είναι ειλικρινής και η αναζήτηση γνήσια και επιτακτική, θα φτάσουμε (ή θα μας φτάσει όπως λες).

  6. Φίλε rockfalcon καλημέρα!

    Δεν ξέρω αν η έννοια του Θεού μπορεί να μπει σε «καλούπι» με έναν ξεκάθαρο ορισμό. Ο Θεός δεν είναι μέσα σε όλα όσα είναι γύρω μας; Στη λουλουδιασμένη φύση, στην αγριεμένη θάλασσα, στο ζεστό κράτημα του χεριού από το φίλο, στα φωτεινά μάτια του συντρόφου μου, στον πόνο και την αγωνία του άλλου, στο χαραγμένο από το χρόνο πρόσωπο του παππού … παντού, στα μικρά και στα μεγάλα. Το θέμα είναι πώς μπορεί κανείς να φτάσει να αναγνωρίζει το Θεό μέσα σ΄ όλα αυτά!… Μη με ρωτήσεις, δεν ξέρω, λυγίζω, δεν έχω φτάσει ακόμη εκεί, δεν ξέρω αν θα φτάσω ποτέ… Αυτή είναι η προσωπική ηδονική/οδυνηρή πορεία του κάθε ανθρώπου. Αυτή είναι η Ζωή.

Σχολιάστε

