η αρχή

 

a-dialogue-with-master.png

Μου ζήτησες να σε συγ – χωρέσω …

Άνοιξε διάπλατα την αγκαλιά σου και κλείσε με μέσα σου.

Μα, δε θ΄ αφήσω και λίγο χώρο για τον εαυτό μου;

Καθρεφτίσου στα μάτια μου και θα δεις τον εαυτό σου,

όσο εγώ θα φωτίζομαι απ΄ τα δικά σου μάτια.

Δεν είναι εύκολο αυτό που μου ζητάς.

Νόμιζα ότι ήθελες να συγ – χωρέσουμε …

Μη φοβάσαι! Τόλμα! Αγάπα!

Και ξαφνικά, τα ακατάληπτα θα γίνουν γνωστά,

και όσα τώρα σου φαίνονται μπερδεμένα θα είναι πολύ απλά.

 

 

μια ευκαιρία για να συγ – χωρέσουμε όλοι μαζί σε μια αγκαλιά …

ένα άνοιγμα,

ένα μοίρασμα,

μια ματιά …

 

 

μια αρχή!

6 comments

Σχολιάστε

